Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
INTER-site ua.jpg





Проєкт TrainESEE v.2 спрямований на розробку Акселераційної програми (AП) для університетів з метою стимулювання інтерналізації та вдосконалення навчання. Після завершення проєкту АП будуть діяти щонайменше 3 роки (2022-2024), частково фінансуючись за рахунок власних ресурсів університетів та за підтримки створених мереж мобільності (програми Erasmus+ та CEEPUS) та центрів підготовки до ЗНО в АДРІЇ, Кошице та Греції. 

      photo_2025-06-14_09-44-56.jpg

АП покликана забезпечити процес колективного навчання, який дозволяє університетам просуватися шляхом сталого розвитку швидше, ніж зазвичай. 

Наприкінці 2020 року проєктна команда Дніпровської політехніки провела SWOT-аналіз, пов'язаний з конкретними темами, які розглядалися в рамках проєкту TRAINESEE. Цей аналіз разом зі стратегією нашого університету слугує для адаптації акселераційної програми. SWOT-аналіз є основою АП для розуміння напрямків необхідних змін. 

     photo_2025-06-14_09-44-56 (2).jpg

Оскільки в рамках проєкту TrainESEE було розроблено 4 модулі загальних навичок для академічного персоналу консорціуму, кожен університет-партнер повинен був впроваджувати набуті навички та отримані знання для акселераційних програм. Під час конкретної підготовки кожного модуля були відібрані найцікавіші навчальні елементи відповідно до стратегії та застосовані на практиці в рамках програми прискорення: вдосконалення курсів, інноваційне викладання, тренінги, робота в команді, презентації та наукові розробки безпосередньо в бізнесі. 

        photo_2025-06-14_09-45-40.jpg

Наприкінці 2021 року учасниці з кафедри іноземних мов Марія Ісакова, Світлана Кострицька та Оксана Хазова надали пілотну АП на тему «Методика викладання». Вона складалася з розробки навчально-методичних матеріалів на основі воркшопу проєкту та проведення тренінгу для науково-педагогічних працівників університету. 

Навчальна частина включала такі теми, як розробка курсів відповідно до потреб студентів, інноваційне викладання та розробка комплексної системи оцінювання. Вона охоплювала 1 ECT і поєднувала теорію, практичні завдання та презентації результатів. Протягом наступних 3 років кафедра реалізовувала розширену версію цієї пілотної програми. Навчальна програма з розробки та управління проєктами спрямована на збільшення кількості та якості розробки проєктних заявок та подальшу успішну реалізацію проєктів. У межах впровадження здобутків цієї програми було проведення тренінгів та розширення партнерств. Леся Дорошенко була відповідальною за його реалізацію. 

Тема «Інновації та підприємницькі навички» включала проведення тренінгів та вдосконалення курсів. На базі Інституту економіки її проводили Артем Бардась та Олена Єрмошкіна. 

       photo_2025-06-14_09-45-40 (2).jpg

Програма розвитку компетенцій «Наука для бізнесу» складалася з тренінгів та розширення бізнес-партнерств і перспективних колаборацій для розвитку науки. За цей напрямок відповідав Роман Дичковський. 

Всі тренінги та матеріали доступні у вільному доступі для співробітників університету, і кожен бажаючий міг стати частиною програми. 



Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2025 Інформація про сайт